MOTORKANA ZLATIBOR
Ulaznica u svet auto-moto sporta nikada
nije bila bliža i jednostavnija, a zove se
Motorkana!
Sve popularnija najmlađa automobilska
disciplina u Srbiji, pod nazivom Motorkana,
stigla je na svoju drugu stanicu ove sezone.
Ovog puta specijalni poligon na kojoj
takmičari u svojim vozilima moraju da
pokažu preciznost ali i veštinu za
upravljačem dok se bore protiv štoperice,
našao se na Zlatiboru, a dočekao je
takmičare i ljubitelje auto-sporta iz
čitave Srbije.
nije bila bliža i jednostavnija, a zove se
Motorkana!
Sve popularnija najmlađa automobilska
disciplina u Srbiji, pod nazivom Motorkana,
stigla je na svoju drugu stanicu ove sezone.
Ovog puta specijalni poligon na kojoj
takmičari u svojim vozilima moraju da
pokažu preciznost ali i veštinu za
upravljačem dok se bore protiv štoperice,
našao se na Zlatiboru, a dočekao je
takmičare i ljubitelje auto-sporta iz
čitave Srbije.
Neki novi klinci
Na drugu trku zvaničnog kalendara prijavilo
se 16 posada, među kojima su se našla neke
poznata imena iz prošle sezone, ali i
debitanti koji su odlučili da postave nove
rekorde i izazovu dosadašnje asove. Da bi u
tome uspeli morali su da budu brži i da voze
bez greške na dva specijalna testa pod
nazivom “harmonika” i “detelina”.
Na drugu trku zvaničnog kalendara prijavilo
se 16 posada, među kojima su se našla neke
poznata imena iz prošle sezone, ali i
debitanti koji su odlučili da postave nove
rekorde i izazovu dosadašnje asove. Da bi u
tome uspeli morali su da budu brži i da voze
bez greške na dva specijalna testa pod
nazivom “harmonika” i “detelina”.
Ono što Motorkanu čini posebnom jeste to
što nije presudno koji automobil ili karting
se vozi, već o najboljem odlučuju isključivo
veština i preciznost.
A, ovog puta Užičanin Slobodan Milutinović
za upravljačem malenog VW Up odneo je
najviše bodova, dok je drugoplasirani bio
Todor Krsmanović, koji je bio vodeći u klasi
juniora. Na treće mesto pobedničkog postolja
popeo se Nikola Aćimović i tako ponovio
proslogodišnji uspeh na ovom takmičenju.
Posle drugog trkačkog dana ukupan poredak je više nego neizvestan – ali sezona je tek počela da se zakuvava.
što nije presudno koji automobil ili karting
se vozi, već o najboljem odlučuju isključivo
veština i preciznost.
A, ovog puta Užičanin Slobodan Milutinović
za upravljačem malenog VW Up odneo je
najviše bodova, dok je drugoplasirani bio
Todor Krsmanović, koji je bio vodeći u klasi
juniora. Na treće mesto pobedničkog postolja
popeo se Nikola Aćimović i tako ponovio
proslogodišnji uspeh na ovom takmičenju.
Posle drugog trkačkog dana ukupan poredak je više nego neizvestan – ali sezona je tek počela da se zakuvava.
Sledeća stanica – Beograd
Već 11. 05. 2024. Sportski auto-moto savez
Beograda će biti domaćin treće Motorkane,
pravilnik za tu trku kao i prijavni list su
dostupni ovde.
Već 11. 05. 2024. Sportski auto-moto savez
Beograda će biti domaćin treće Motorkane,
pravilnik za tu trku kao i prijavni list su
dostupni ovde.
MOTORKANA ZLATIBOR
Ulaznica u svet auto-moto sporta nikada nije bila bliža i jednostavnija, a zove se
Motorkana!
Sve popularnija najmlađa automobilska disciplina u Srbiji, pod nazivom Motorkana,
stigla je na svoju drugu stanicu ove sezone. Ovog puta specijalni poligon na kojoj
takmičari u svojim vozilima moraju da pokažu preciznost ali i veštinu za upravljačem
dok se bore protiv štoperice, našao se na Zlatiboru, a dočekao je takmičare i ljubitelje
auto-sporta iz čitave Srbije.
Motorkana!
Sve popularnija najmlađa automobilska disciplina u Srbiji, pod nazivom Motorkana,
stigla je na svoju drugu stanicu ove sezone. Ovog puta specijalni poligon na kojoj
takmičari u svojim vozilima moraju da pokažu preciznost ali i veštinu za upravljačem
dok se bore protiv štoperice, našao se na Zlatiboru, a dočekao je takmičare i ljubitelje
auto-sporta iz čitave Srbije.
Neki novi klinci
Na drugu trku zvaničnog kalendara prijavilo se 16 posada, među kojima su se našla
neke poznata imena iz prošle sezone, ali i debitanti koji su odlučili da postave nove
rekorde i izazovu dosadašnje asove. Da bi u tome uspeli morali su da budu brži i da
voze bez greške na dva specijalna testa pod nazivom “harmonika” i “detelina”.
Na drugu trku zvaničnog kalendara prijavilo se 16 posada, među kojima su se našla
neke poznata imena iz prošle sezone, ali i debitanti koji su odlučili da postave nove
rekorde i izazovu dosadašnje asove. Da bi u tome uspeli morali su da budu brži i da
voze bez greške na dva specijalna testa pod nazivom “harmonika” i “detelina”.
Ono što Motorkanu čini posebnom jeste to što nije presudno koji automobil ili karting
se vozi, već o najboljem odlučuju isključivo veština i preciznost.
A, ovog puta Užičanin Slobodan Milutinović za upravljačem malenog VW Up odneo
je najviše bodova, dok je drugoplasirani bio Todor Krsmanović, koji je bio vodeći u klasi juniora.
Na treće mesto pobedničkog postolja popeo se Nikola Aćimović i tako
ponovio proslogodišnji uspeh na ovom takmičenju.
Posle drugog trkačkog dana ukupan poredak je više nego neizvestan – ali sezona je tek
počela da se zakuvava.
se vozi, već o najboljem odlučuju isključivo veština i preciznost.
A, ovog puta Užičanin Slobodan Milutinović za upravljačem malenog VW Up odneo
je najviše bodova, dok je drugoplasirani bio Todor Krsmanović, koji je bio vodeći u klasi juniora.
Na treće mesto pobedničkog postolja popeo se Nikola Aćimović i tako
ponovio proslogodišnji uspeh na ovom takmičenju.
Posle drugog trkačkog dana ukupan poredak je više nego neizvestan – ali sezona je tek
počela da se zakuvava.
Sledeća stanica – Beograd
Već 11. 05. 2024. Sportski auto-moto savez Beograda će biti domaćin treće Motorkane,
pravilnik za tu trku kao i prijavni list su dostupni ovde.
Već 11. 05. 2024. Sportski auto-moto savez Beograda će biti domaćin treće Motorkane,
pravilnik za tu trku kao i prijavni list su dostupni ovde.
REZULTATI – POLIGON 1
REZULTATI – POLIGON 2
Pingback: MOTORKANA ZLATIBOR II – SAMSB
Pingback: MOTORKANA ZLATIBOR V – SAMSB